Photo By Ww

- a website with photos by Wilma Westin!

Idag firar vi syrran!

Publicerad 2014-04-18 23:45:00 i Wilma - behind the camera,

Idag fyller min syster år, så hon bjöd på middag hos min kära morfar och jag blev ansvarig för att skapa ett par goda desserter. 
 

Som vi alla vet, behöver man ett förkläde så man inte smutsar ner sina fina kläder. Haha, passar riktigt bra som hemmafru tycker jag, eller...?






I övrigt trotsade jag vädret och bar shorts, körde på douche-bag stilen och kände mig cool, jag vill oxå vara lite vår fashion trots att jag bor i kalla Sverige... haha!



 

Comments

Comment Here
Not Public

Categories

About me
Behind the Camera Amanda
Caroline
Gabriella
Jonna
Lisa
Mini-Amanda
Theme: Love is Different
France I
France II La Smala 2012
Dancehall Energy
Shelly Belly 2014 Petter 2011

Subscribe or Share