Photo By Ww

- a website with photos by Wilma Westin!

Mellandagsfotografering

Publicerad 2013-12-27 23:25:57 i Wilma - behind the camera,

Hello Everybody! 
 
På en skala, mellan 1-10, hur grym är jag inte på att updatera? Haha, minus tusen!
 
Nu är det i alla fall så att det har varit jul och jag haft det underbart med familj och vänner. Fått lite snabba skor, haha, Nike Free av min syster samt... ett nytt kamerastativ! Kunde såklart inte hålla mig, så jag drog med mig Elin till Trollhättan för att hämta ut en tenta och såklart fotografera min vackra vän. Resultat kommer snart upp på bloggen, lovar! 
 
Själv flummade jag lite emellan alla bilder, och inser allt mer att jag ska fotografera och inte fotograferas... haha!
 
 
Puss o kram!
 

Comments

Comment Here
Not Public

Categories

About me
Behind the Camera Amanda
Caroline
Gabriella
Jonna
Lisa
Mini-Amanda
Theme: Love is Different
France I
France II La Smala 2012
Dancehall Energy
Shelly Belly 2014 Petter 2011

Subscribe or Share