Photo By Ww

- a website with photos by Wilma Westin!

PARIS, JE T'AIME!

Publicerad 2013-07-29 00:33:37 i Wilma - behind the camera,

Har nu varit i Paris 2 hela dagar och... Jag älskar det!

Hela staden är fylld med kulturer, mat och personer från hela världen. Jag känner mig verkligen hemma.

Första dagen gick vi runt hela staden. Vi åkte till Notre Dame och tog oss sedan vidare till les halles, Louvren, Champs Elysées, Triumfbågen, Eiffel Tornet och boulevard Saint-Germain. Efter lite vila på kvällen besökte vi också Sacre Coeur för att se hur hela Paris lyser på nätterna.

Idag var vi på Paris loppmarknad i över 4 timmar, vi hann inte ens hälften. Det fanns allt från nya kläder till antika saker. Fyndade en gammal kamera som jag bara älskar!

Nu ligger jag på hotellet och vilar. Imorgon blir det förhoppningsvis en båttur på Seine, men man vet aldrig, vi är i Paris.

 
 

Bisous,
Wilma

 

 

Categories

About me
Behind the Camera Amanda
Caroline
Gabriella
Jonna
Lisa
Mini-Amanda
Theme: Love is Different
France I
France II La Smala 2012
Dancehall Energy
Shelly Belly 2014 Petter 2011

Subscribe or Share