Photo By Ww

- a website with photos by Wilma Westin!

Glad Påsk

Publicerad 2014-04-20 00:55:19 i Wilma - behind the camera,

Det går bättre med inläggen tycker jag, vad tycker ni haha? 
 
Idag var det påsk, och dey började med någon timme på balkongen där jag tog vara på den lilla sol Sverige erbjuder varje år. Ska tydligen bli 21 grader imorgon? Yippieee!!

Lite senare blev det till att rota i mammas gamla garderob, hon sparar verkligen massa gamla saker, och sen klä på mig för att även idag äta middag med släkten och ha lite påskmys. 
 







Blev ändå en rätt simpel men fräsch outfit, med pastellfäger och vitt.. Kände mig lite vårig och passade på mig att klä mig efter både väder och humör! :D  

Vit Kavaj - mammas garderob
Rosa linne - Gina Tricot 
Vita byxor - köpta förra sommaren Lindex
Skor - mammas garderob
Hatt - BikBok 

Hoppas ni haft en superbra dag, kraaamss!
 

Comments

Comment Here
Not Public

Categories

About me
Behind the Camera Amanda
Caroline
Gabriella
Jonna
Lisa
Mini-Amanda
Theme: Love is Different
France I
France II La Smala 2012
Dancehall Energy
Shelly Belly 2014 Petter 2011

Subscribe or Share