Photo By Ww

- a website with photos by Wilma Westin!

Dancehall battle

Publicerad 2014-03-29 13:32:00 i Wilma - behind the camera,

Nu var det längesen jag skrev igen, men som mitt försvar (som alltid) så är det en fotoblogg och inte vardagsblogg haha... 
 
Igår var en betydelsefull dag för mig, jag gjorde mitt första dancehall battle någonsin. Jag var långt ifrån bäst, men jag är fruktansvärt glad över att jag vågade gå in där i ringen och bara dansa de steg som kom upp i hjärnan... Väldigt stolt över alla mina vänner som deltog också, samt min danspartner Filippa!
 

Jag och min danspartner - #TeamWilippa



 

Comments

Comment Here
Not Public

Categories

About me
Behind the Camera Amanda
Caroline
Gabriella
Jonna
Lisa
Mini-Amanda
Theme: Love is Different
France I
France II La Smala 2012
Dancehall Energy
Shelly Belly 2014 Petter 2011

Subscribe or Share