Photo By Ww

- a website with photos by Wilma Westin!

Workshop

Publicerad 2014-04-17 16:54:00 i Wilma - behind the camera,

Igår tog jag workshop för Andre Cosmic från Elite Team, Jamaica... Det var helt fantastiskt, vilket känsla, vilken energi och vilken dansare! 
 
Dancehall för mig har bara vuxit och vuxit den här senaste terminen, och jag har börjat engagera mig allt mer själv utanför de klasserna jag tar. Ibland kan jag spendera timmar på att se youtube-klipp av olika dancehall-dansare, och igår tog jag chansen att ta en workshop för en dansare jag sett många videos på, och det var så värt. 
 


Detta var efter workshopen, vi alla ser lite trötta ut... och det var vi oxå!


 

Comments

Comment Here
Not Public

Categories

About me
Behind the Camera Amanda
Caroline
Gabriella
Jonna
Lisa
Mini-Amanda
Theme: Love is Different
France I
France II La Smala 2012
Dancehall Energy
Shelly Belly 2014 Petter 2011

Subscribe or Share