Photo By Ww

- a website with photos by Wilma Westin!

Stockholm Burlesque Festival

Publicerad 2014-10-13 22:47:00 i Wilma - behind the camera,

Stockholm Burlesque Festival 2014 var amazing! 
 
Den här terminen dansar jag tyvärr inte burlesque, men kan inte motstå frestelsen att åka upp till huvudstaden för att för kvällen få klä upp mig som en flapper girl och se burlesque-dansare från hela världen visa upp sina shower. 
 
Dessutom passade jag på att gå ut på fredagen och dansa lite Dancehall, Stockholms danskultur är helt underbar!

 
Fotogarfiet är taget av Darklark (alltså inte mig - eftersom jag glömde kameran hemma)
 

Comments

Comment Here
Not Public

Categories

About me
Behind the Camera Amanda
Caroline
Gabriella
Jonna
Lisa
Mini-Amanda
Theme: Love is Different
France I
France II La Smala 2012
Dancehall Energy
Shelly Belly 2014 Petter 2011

Subscribe or Share